maandag 7 juni 2010

En nog wat foto's als afsluiting

Ik heb nog wat foto's van Marten zijn camera gedownload, dus zo kan ik dit verslag even afmaken.

Hier sta ik naast Anton na te genieten. Uitzicht op het mooie kale stuk boven op de Mont Ventoux. Je ziet de weg een paar keer kronkelen.


Nog 1 bocht en dan ben ik boven.
Mijn laatste meters naar de top:
Hier genieten we een dag eerder met een deel van de groep van het uitzicht over de Gorge du Nesque:

Een deel van de groep bij de Gorge: Harmen, Marjon, ik en Ellen.


Zo dit was dan het einde van de fietsweek: zo'n 360 kilometer gefietst in 5 dagen, in een kleine 16 uren fietsen en met bijna 8200 hoogtemeters met een gemiddelde helling van 5,9%.

1 opmerking:

Anne-Marie zei

Ook weer erg leuk om te lezen! Vanavond even de tijd voor het laatste stuk genomen. Petje af voor je prestaties! Liefs, Anne-Marie