donderdag 12 augustus 2010

Mijn nieuwe planning

Besluit genomen. Ik vind het werken naar een doel leuk. Ik ga een paar leuke tochten maken in het najaar.
En ik ga gelijk zondag beginnen: samen met mensen van het fiets forum (die ook twitteren) een twitterrit: http://detwitterrit.nl/. Vanuit Rheden (bij de bekende Posbank) een mooie ronde richting Apeldoorn van zo'n 95 kilometer die ook weer eindigd op de Posbank.

Dan de volgende grote uitdaging (even 2 stappen heftiger)
Zaterdag 28 augustus: Velomediane Claudy Criquielion:
Hele mooie tocht door de Ardennen van 170 km met wel 3300 hoogtemeters, met leuk aantal (steile) heuvels/bergjes.
http://www.velomediane.com
/
Voor mij een beetje te vergelijken met de lange rit van 160 kilometer van een paar weken geleden, maar dan met de hoogtemeters van 2 keer een Mont Ventoux. Ahum... Het is ook nog eens een cyclo. Dat betekent een tocht met tijdmeting. Dus als je binnen een bepaalde tijd binnen bent krijg je brons, zilver of goud. Met een echt podium voor de snelsten. Daar ga ik natuurlijk niet meekomen, maar ik stel stiekem wel het niveau zilver als doel.


Zaterdag 11 september: Boogie's Extreme:
Naar de bekende Michael Boogerd. Mooie tocht door Zuid-Limburg en Belgie. Veel bekende heuvels met dito namen, onder andere finish op de Cauberg.
De afstand moet ik nog kiezen: 4 afstanden: 60 km, 100 km (1300 hoogtemeters), 160 km (2100 hm) en 230 km (3400 hm). Denk dat ik voor de 160 kilometer ga (of het moet 28 augustus allemaal meevallen natuurlijk).
Dergelijke tochten vragen weer grondige voorbereiding. Dus gelijk gisteravond mijn fiets gepakt en even een 60 kilometer weggetrapt en vanaf nu dus weer een strak schema nodig! Nog meer gekken enthousiast? Wil er nog iemand mee?

Geen opmerkingen: